Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Δωροβιβλία

Μα να έχει διαβάσει το Τέρας του Φρανκεστάιν τον Απολεσθέντα Παράδεισο 
και όχι εγώ που είμαι και κλασικούρα;; Στη γλώσσα του το ποίημα με τις γκραβούρες του Γκουστάβ Ντορέ που είδαμε και στη Μπαλάντα του γερο - ναυτικού του Κόλεριτζ...
Ήταν στα υπόψιν. Η θερμοκρασία στην οποία καίγεται το χαρτί. Η λογοκρισία. Η καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου, πράγμα που μας οδηγεί πολύ εύστοχα στον επόμενο συγγραφέα...
Τι να πω; Φοβάμαι λίγο να το διαβάσω. Μη με ρίξει πολύ. Μόνη ελπίδα η αδερφή μου 
που το διάβασε και μου το χάρισε: "Εγώ μόνο αγάπη πήρα"...

Καλώς μου ήρθατε καινούρια βιβλιαράκια.

2 σχόλια:

  1. Καλοδιάβαστα !

    Τελικά, μερικές φορές, η αγορά καινούριων βιβλίων και η προσμονή της ανάγνωσης, μας δίνει τόση χαρά όση και η ίδια η ανάγνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ...αν και η δουλειά μου τρώει πολύ χρόνο τον τελευταίο καιρό...και ναι η χαρά μου είναι μεγάλη. Έχει να μπει καινούριο βιβλίο στο σπίτι πολύ καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή