Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη, 8 Απριλίου 2014

Η κατάρα της ανωνυμίας

Την επέλεξα. Δεν παραπονιέμαι. Έχει τα καλά της. Να όμως τώρα που θέλω να υπερηφανευτώ. Να καμαρώσω την επιτυχία. Να αυτοδιαφημιστώ λιγάκι. Και δεν μπορώ. Μπορώ όμως να καταθέσω την αμέριστη χαρά να βλέπει κανείς το όνομά του τυπωμένο σε αυτό το πολυπόθητο χαρτί, το χαρτί του βιβλίου, του βιβλίου που εκδόθηκε και μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθεί στα χέρια όποιου αναγνώστη. Ο λόγος; Ένας διαγωνισμός διηγήματος. Όχι. Δεν πήρα το πρώτο βραβείο. Αυτό το πήρε και το άξιζε ένα αρτιότατο κείμενο. Είμαι όμως μέσα στα 16 καλύτερα, που επιλέχθηκαν από σημαντικούς συγγραφείς ανάμεσα σε εκατοντάδες...Και είμαι πολύ μα πολύ χαρούμενη. Κοιτάζω και ξανακοιτάζω το βιβλίο και δεν μπορώ να το πιστέψω. Αλλά μία τέτοια εξέλιξη είναι ώθηση για μένα. Είναι η αρχή.  Είναι η δική μου αρχή της σελίδας 37...

12 σχόλια:

  1. Μα για ποιο βιβλίο πρόκειται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου όπως και να΄χει.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πως να το φανερώσω το βιβλίο; Ανώνυμη εγώ, ανώνυμο και αυτό...Βιβή σ' ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια !!
    Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες διακρίσεις, κι ας μην μας αποκαλύπτεις και πολλά-πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κάποια στιγμή θα κάνω ανάρτηση για κάποια διηγήματα...

      Διαγραφή
  5. Σε κάθε περίπτωση ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....! Στις εποχές μας το γράψιμο είναι ευλογία και σημαντική προσφορά ζωής για όλους μας. Σου εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Θέλω να σου πω ότι από τη συγκεκριμένη εμπειρία, συνειδητοποίησα ότι το γράψιμο είναι ΑΝΑΓΚΗ των καιρών: 600 περίπου κείμενα ήταν έγκυρα και έλαβαν συμμετοχή, δεν ξέρω πόσα ακόμη απορρίφθηκαν εξ αρχής επειδή δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, η αποκαλυπτήρια εκδήλωση των νικητών ήταν κυριολεκτικά λόγος για να πάθεις και λίγη αγοραφοβία και το ενδιαφέρον του κόσμου εν γένει μεγάλο. Πίστευα (λανθασμένα) πως η ανάγκη αυτή έπρεπε να εκφραστεί από τον Πνευματικό Άνθρωπο. Έκανα λάθος. Ο απλός κόσμος είναι εδώ και έχει να πει πολλά...δεν είναι τυχαίο ότι άκουσα πολλά, μα πολλά κείμενα κατά του φασισμού...ελπιδοφόρα η ανώνυμη ψυχή, απλά ελπιδοφόρα.

      Διαγραφή
    2. Ακόμα πιο ελπιδοφόρος και σημαντική η εξέλιξη που περιγράφεις.....!!! Συνέχισε.....!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια filoteo. Αν και νισάφι με την ανωνυμία πια! Αλήθεια. [και το λέω εγώ που ξέρω και το βιβλίο και το όνομά σου].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα, αλλά για φαντάσου εναλλακτική ανάρτηση: γεια σας είμαι η τάδε και σας παρουσιάζω το τάδε βιβλίο στο οποίο έχω γράψει και εγώ! Α πα πα! Χάλι μαύρο

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια!!! Χίλια μπράβο!.Σίγουρα σου αξίζουν αφού το βιβλίο σου διακρίθηκε ανάμεσα σε τόσα!
    Όσο για την ανωνυμία... δείχνει ειλικρινή συστολή εκ μέρους σου. Εγώ πάντως, αν είχα καταφέρει κάτι παρόμοιο, θα το είχα κάνει βούκινο απο τη χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ βούκινο θα ήθελα να το κάνω, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει γυρισμός στην ανώνυμη μπλογκόσφαιρά μου...σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή